Międzychód- kampania Streetcom

22:43 Codzienność nasza 2 Comments

Ostatnii do testowania od Streetcom otrzymałam Ketchup Międzychód. Jest to moja pierwsza kampania ze Streetcom w której biorę udział. W paczce, którą otrzymałam znajdowało się 16 słoiczków ketchupu Międzychód w  dwóch wersjach pikantny i łagodny. Międzychód to lokalna, polska firma z ponad 110-letnią tradycją, dba o to, aby produkty były nie tylko zdrowe ale i smaczne.



Przed rozpoczęciem testowania na pierwszy strzał poszedł skład: w pikantnym ketchup ma aż 204 g pomidorów na 100 gram gotowego produktu natomiast w łagodnym 158 gram pomidorów na 100 gram gotowego produktu.  Kolejną ważną rzeczą jest to, iż ketchup nie zawiera substancji konserwujących, aromatów ani żadnych wzmacniaczy smaku. Produkt wyłącznie z polskich pomidorów.


Sam Keczup natomiast ma przecierową, gęstą konsystencję, głęboki kolor, smakuje jak domowy sos pomidorowy ma bardzo wyrazisty smak. Jest naprawdę bardzo dobry i zupełnie inny od ketchupów dostępnych na rynku m.in. pod względem smaku, koloru, konsystencji. Jest naturalny, domowy i faktycznie przypomina smak z dzieciństwa. Obydwie wersje ketchupu czyli  pikantna i łagodna są bardzo smaczne, ale ja osobiście wolę łagodniejsze smaki więc bardziej odpowiada mi łagodna wersja.


Natomiast moi znajomi i rodzina którzy mieli okazję przetestować u mnie ketchup Miedzychód byli pozytywnie zaskoczeni smakiem, konsystencją oraz składem. Wielu z nich deklarowało chęć zakupu. Moja paczka rozeszła się bardzo szybko ponieważ miałam wiele osób do testowania. Podsumowując dla mnie rewelacja i czystym sumieniem mogę Wam polecić Ketchup Międzychód.


2 komentarze:

  1. Ja również się dostałam, zapraszam na recenzje: www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie tak jest, ketchup Międzychód jest rewelacyjny, naturalny bez żadnych wzmacniaczy smaku. Dla mnie numer jeden na rynku! :) Muszę przyznać, że nie tylko ketchup jest dobrej jakości ale inne ich produkty są równie dobre bo miałam okazję je spróbować :)

    #kultowysmak, #smakdziecinstwa, #TwojMiedzychod, #niemajakdawniej, #ILoveKetchupMiedzychod

    OdpowiedzUsuń