SZUMIŚ czyli szuuuumiący miś

20:55 Codzienność nasza 4 Comments

W ostatnich dniach miałam okazję sprawdzić jak działa Szumiś na moje dziecko podczas usypiania i czy prawdą jest, że pomaga dziecku zasnąć.

Szumiący miś mieszka z nami już od pewnego czasu i faktycznie sprawdza się u nas rewelacyjnie podczas usypiania Mai :)

Szumiś to kolorowy i mięciutki miś wykonany bardzo starannie z bezpiecznego dla dziecka materiału.  Stworzony by zapewnić dziecku spokojny sen. Z tego kolorowego misia wydobywa się bardzo spokojny i relaksujący dźwięk, który fantastycznie działa na dzieci.

Szumiś posiada trzy rodzaje dźwięku o różnych częstotliwościach. Po około 50 minutach miś wyłącza się automatycznie. Pomaga dziecku się wyciszyć i spokojnie zasnąć. Moje dziewczyny pokochały Szumisia, zarówno ta młodsza jak i ta starsza :) więc uważam że Szumiś nadaje się dla dzieci w każdym wieku. Od czasu gdy szumiący miś jest z nami, jest przy nas wszędzie: w domu, na spacerze, w samochodzie. Gdy wychodzimy z domu jest to pierwsza rzecz którą zabieramy ze sobą :) Teraz nie wyobrażam sobie dnia bez Szumisia. Dużą zaletą jest to, że jest to polski produkt który pomaga maluszkowi zasnąć, a nam daje chwile czasu dla siebie. Misie te są bezpieczne dla dziecka i posiadają wszystkie niezbędne atesty. Myślę, że jest to świetny prezent dla każdego maluszka i jego mamy.Te kolorowe misiaczki i nie tylko możecie zobaczyć i kupić  w szumisiowym sklepie :)
 

4 komentarze:

  1. Też ostatnio szukałem dla swojego syna takiego szumiącego misia i znalazłem bardzo ciekawą ofertę tutaj https://whisbear.com/pl/blog/produkty-whisbear-tworzone-z-mysla-o-rodzicach/ . Powiedzcie mi co sądzicie o tych misiach Whisbear. Waszym zdaniem to będzie dobry wybór?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas taki miś świetnie się sprawdził. Polecam!

    OdpowiedzUsuń