Głęboko nawilżający zabieg mezo-enzymatyczny

19:31 Codzienność nasza 3 Comments

Dzisiaj recenzja maseczki firmy Luxury Paris, którą otrzymałam dzięki współpracy z firmą Eveline Cosmetics.  To ostatni produkt z paczki, którą otrzymałam, a jest to głęboko nawilżający zabieg mezo-enzymatyczny.


Kilka słów od producenta:

Oil Sensation® - upiększająca moc olejków. Seria luksusowa zabiegów Home SPA inspirowanych zaawansowanymi technologiami odmładzania skóry. Głęboko nawilżający zabieg mezo-enzymatyczny to dwuetapowa terapia intensywnie ujędrniająca skórę, zwiększająca jej gęstość i widocznie wygładza zmarszczki. Technologia Cellular Multi-Pell™ łącząca mikrocząsteczki silnie regenerującego enzymu z papai z odmładzającym olejkiem migdałowym pobudza komórki skóry do intensywnej absorbcji składników aktywnych. Głęboko oczyszcza, rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje niedoskonałości cery oraz ujednolica jej koloryt. Produkt testowany dermatologicznie.


Moja opinia:

Maseczka firmy Luxury Paris jest w dwóch saszetkach, każda o pojemności 6 ml. W pierwszej znajdziemy złuszczającą mikroemulsję, którą należy rozprowadzić po skórze i pozostawić na 10 minut, po tym czasie należy spłukać produkt. Produkt ten posiada kremową konsystencję. Działa jak peeling enzymatyczny, czyli wygładza skórę, oraz usuwa zrogowaciały naskórek. Natomiast w drugiej saszetce mieści się ultranawilżająca maseczka, która bardzo dobrze nawilża skórę twarzy. Po nałożeniu na twarz wchłania się szybko i całkowicie. Skóra po zabiegu jest dobrze nawilżona i wygładzona. Oba produkty delikatnie i ładnie pachną. Więcej kosmetyków Luxury Paris znajdziecie na ich stronie http://luxuryparis.eu/

3 komentarze:

  1. Też z ciekawości ostatnio przetestowałam i miałam miłe zaskoczenie, szczególnie po saszetce nawilżającej - bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam okazję już przetestować ten produkt firmy Luxury Paris i również byłam miło zaskoczona :) Marlena

    OdpowiedzUsuń