Krem odżywczo-ochronny do rąk i paznokci z olejem z róży japońskiej

12:07 Codzienność nasza 21 Comments

Dokładnie 20 lutego otrzymałam przesyłkę od AA dzięki współpracy z Twoim Źródłem Urody w której był m.in:

Krem odżywczo-ochronny do rąk i paznokci z olejem z róży japońskiej z linii Natural SPA.

Krem do rąk to jeden z tych kosmetyków, gdzie opinię na jego temat można wyrobić sobie już po pierwszym dniu. Jednak ja ze swoją recenzją wstrzymałam się do tego czasu po to, aby poznać go jeszcze bardziej. Swoją recenzję rozpocznę od tego, iż krem ma bardzo ładne opakowanie, tubka o pojemności 50 ml, jest bardzo poręczna i zmieści się do każdej torebki.

Jego zapach jest niesamowity...lekko słodki, z subtelną nutką cierpkości, różany aromat. Jest bardzo delikatny, a zarazem bardzo przyjemny, mnie osobiście zachwycił jego zapach. Krem bardzo szybko się wchłania nie pozostawia na dłoniach uczucia lepkości, co dla mnie jest bardzo ważne, ponieważ bardzo nie lubię tego uczucia. Krem nie jest zbyt rzadki, ani zbyt gęsty ma idealną konsystencję, co jest jego wielkim plusem. Po zastosowaniu dłonie są miękki i gładkie. Krem przeznaczony jest do suchej skóry dłoni. Można go stosować po każdym umyciu dłoni.  Cena kremu jest bardzo przystępna bo ok. 8 zł za 50 ml.


Kilka słów od producenta:


Natural SPA to linia wyjątkowych kosmetyków bogatych w naturalne, roślinne składniki, które odżywią i poprawią kondycję skóry w zgodzie z naturą. Pielęgnujący olejek z róży japońskiej przywraca skórze miękkość i gładkość oraz wzmacnia płytkę paznokcia. Witamina E wzmacnia funkcje ochronne skóry. 


Składniki:
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetyl Ricinoleate, Palmitic Acid, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Coco-Caprylate/Caprate, Dimethicone, Betaine, Persea Gratissima Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Urea, Camellia Japonica Seed Oil, Dicaprylyl Carbonate, Sodium Lactate, entylene Glycol, Sodium PCA, Maltose, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Trehalose, Sodium Hyaluronate, PFructose, Sodium Chloride, Allantoin, Sodium Hydroxide, Glucose, Polyglyceryl-3 Caprate, Trideceth-6, Citric Acid, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Hydroxyacetophenone, Ethylhexylglycerin, Parfum.


Podsumowując, testowanie tego kremu to była czysta przyjemność więc z czystym sumieniem mogę Wam polecić ten krem!

Wszystkie kosmetyki AA możecie zobaczyć na stronie https://estore.oceanic.com.pl/ - polecam!

Dajcie znać czy znacie ten krem do rąk bo jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.

Miłego dnia!





21 komentarzy:

  1. Widywałam ten krem już na blogach. Nie miałam okazji próbować. Opakowanie ma piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten krem, tak go polubiłam, że wykończyłam chyba w dwa tygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie skorzystam z tego produktu. Super wpis

    OdpowiedzUsuń
  7. Recenzja ta zawiera wiele ciekawych i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt godny uwagi. Podoba mi się ta recenzja

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny jest ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten krem na pewno świetnie chroni skórę dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo ciekawie. Podoba mi się ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta recenzja

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatne są takie recenzje. Warto również wspomnieć że klienci uwielbiają atrakcyjne opakowania.

    OdpowiedzUsuń