Bodetko Lash - coś dla naszych rzęs.

13:00 Codzienność nasza 4 Comments

Dziewczyny nie mogłam się powstrzymać musiałam Wam ją od razu pokazać! 
Dzisiaj rano przyszła do mnie paczka z odżywką do rzęs od firmy Bodetko Lash. Odżywkę tą otrzymałam do testowania i jestem bardzo zadowolona.



Cieszę się, iż mam możliwość przetestowania właśnie tej odżywki ponieważ dużo czytałam na jej temat w Internecie. Od dawna marzę o tym by mieć zdrowe, gęste i przede wszystkim długie rzęsy :) Tak więc od dziś rozpoczynam testowanie tej odżywki!!!


Według producenta  serum do rzęs BODETKO LASH dedykowane jest dla osób, które pragną mieć dłuższe i gęstsze rzęsy. Systematyczne stosowanie zapewni piękny i zdrowy wachlarz rzęs. Bardzo wydajne opakowanie o pojemności 3ml w połączeniu z wygodnym aplikatorem wystarcza na 6-8 miesięcy. Wystarczy stosować BODETKO LASH raz dziennie, a już po miesiącu zobaczysz różnicę. Po 3 miesiącach regularnego stosowania będziesz się cieszyła długimi, gęstymi i mocnymi rzęsami.


O efektach mojego testowania na pewno Wam napiszę. A może któraś z Was miała już okazję stosować tą odżywkę i może podzielić się swoją opinią w tym temacie?


4 komentarze:

  1. Ja używam :).
    Działa :), ale nie równomiernie niestety, włoski przy zewnętrznym kąciku mam zdecydowanie dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam okazję testować tą odżywkę - efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń