Blogerski Brunch w Krakowie

19:52 Codzienność nasza 1 Comments

Blogerski Brunch na który zostałam zaproszona odbył się w  Metaforma Cafe pod Wawelem w samo południe, dnia 21 sierpnia. Sponsorami spotkania byli Scandia Cosmetics S.A. oraz Metaforma Cafe.



Natomiast patronat medialny obieli Trusted Cosmetics oraz Miasto Kobiet



W związku z tym, iż spotkanie było fantastycznie i dowiedziałam się na nim wiele ciekawych rzeczy, chciałabym Wam je zrelacjonować z przymrużeniem oka tzn. z małą dawką humoru ;) ...mam nadzieję, że moje koleżanki nie będą na mnie złe ;)




















 



Bardzo dziękuję za zaproszenie na to spotkanie ponieważ miałam okazję poznać wiele nowości kosmetycznych oraz dowiedzieć się na temat pielęgnacji ciała i włosów, a także poznać wiele wspaniałych ludzi! :)

1 komentarz:

  1. Świetne te dymki!! :D Bardzo miło wspominam nasze spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń