Jak być Glam - przewodnik po modzie i urodzie.

13:00 Codzienność nasza 6 Comments

Jak być Glam - przewodnik po modzie i urodzie Fleur De Force został napisany w bardzo przystępny i przyjemny sposób. Książka ta podzielona jest tematycznie na kilka działów m.in: co to znaczy być glam?, uroda, włosy, moda, podróże, zdrowie i sprawność fizyczna, życie, miłość, sny i wszystko, co pomiędzy, a także YouTube i blogowanie. Cała książka wydana jest w pastelowych kolorach wraz ze zdjęciami i pięknymi rysunkami. Moim zdaniem bardzo ładna oprawa graficzna. Książka wydana jest bardzo ładnie i przejrzyście, a wszystko napisane jest prostym i lekkim językiem. Książka wydana jest przez Wydawnictwo Literackie w miękkiej oprawie i zawiera 226 stron.
W przewodniku tym znaleźć można informacje na temat tego jaki podkład czy korektor wybrać, jakie pędzle użyć do zrobienia makijażu, przepisy na szybkie maseczki na twarz, a także przepisy na zdrowe śniadania czy koktajle. W książce zawarte są również wskazówki, jak dobrze spakować podróżną walizkę, a także kilka słów na temat aktywności fizycznej.

Myślę, że książka ta przypadnie do gustu kobiecie w każdym wieku, ponieważ tematyka jest bardzo przyjemna zarówno dla młodych kobiet, które dopiero rozpoczynają przygodę z makijażem jak i dla tych bardziej dojrzalszych ;) Po przeczytaniu tej książki stwierdzam, że autorce wcale nie chodzi o to by każda z nas była glam, tylko o to byśmy były sobą.  Idzie wiosna więc to idealny czas by wprowadzić w naszym życiu kilka zmian.

 Jeśli spodobała Ci się moja recenzja książki Jak być glam, zostaw komentarz lub udostępnij mój post - będzie mi bardzo miło!

Słonecznego dnia!

6 komentarzy:

  1. Czytałam :D książka naprawdę super! Warto do niej wracać.
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie książki, wszelkiego rodzaju poradniki o modzie, stylu i urodzie. O tej jeszcze nie słyszałam, ale do niej zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że należy pamiętać przede wszystkim o tym, aby swoje codzienne stylizacje uzupełniać ciekawymi dodatkami. Zaliczają się do nich między innymi okulary, które pełną funkcję praktyczną i dekoracyjną. Spory ich wybór posiada sklep internetowy https://www.twojesoczewki.com/52-okulary-korekcyjne

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcąc być glam należy prezentować się nienagannie... Nienaganny musi być zarówno nasz wygląd, jak i nasz ubiór. Sam również chcę być glam, mimo że jestem facetem, bo najzwyczajniej lubię o siebie dbać. Jestem aktualnie na etapie wyboru nowych butów. Chciałbym nabyć je w tym miejscu: https://butymodne.pl/meskie-butymodne-c532.p370.html - które proponowalibyście mi wybrać?

    OdpowiedzUsuń