Już dzisiaj startują darmowe porady dietetyka!

10:14 Codzienność nasza 0 Comments

Już od dzisiaj, aż do końca miesiąca  możecie zadawać pytania do dietetyka, które od dawna Was nurtują. Pytania możecie kierować:
- za pośrednictwem maila codziennoscnasza@gmail.com
- za pośrednictwem Facebook'a
- zostawić pod tym postem
Na wszystkie Wasze pytania odpowie Dominika Pawluk Dietetyk Kliniczny.


Poniżej kilka słów od Dominiki:




Mam na imię Dominika i jestem dietetykiem klinicznym. Od zawsze interesowałam się żywieniem i to jaki wpływ ma na nas to co zjemy. Stąd taki kierunek studiów :) Zawsze wszystko staram się sprawdzić w praktyce, wszystkie przepisy i ćwiczenia testuje na sobie. Lubię aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu, latem ciężko mnie spotkać w domu. Mam nadzieje, że spędzicie tu ze mną miło czas, a przy okazji dowiecie się czegoś interesującego na temat żywienia.


 
W związku z tym, iż pytań już pojawiło się bardzo dużo chciałabym Was poinformować, że Dominika Pawluk Dietetyk Kliniczny będzie odpowiadała na Wasze pytania po każdym zakończonym tygodniu. Wszystkie pytania wraz z odpowiedziami pojawią się na blogu.

0 komentarze: