Międzychód- kampania Streetcom
Ostatnii do testowania od Streetcom otrzymałam Ketchup Międzychód. Jest to moja pierwsza kampania ze Streetcom w której biorę udział. W paczce, którą otrzymałam znajdowało się 16 słoiczków ketchupu Międzychód w dwóch wersjach pikantny i łagodny. Międzychód to lokalna, polska firma z ponad 110-letnią tradycją, dba o to, aby produkty były nie tylko zdrowe ale i smaczne.
Przed
rozpoczęciem testowania na pierwszy strzał poszedł skład: w pikantnym ketchup
ma aż 204 g pomidorów na 100 gram gotowego produktu natomiast w łagodnym 158
gram pomidorów na 100 gram gotowego produktu. Kolejną ważną rzeczą jest to, iż ketchup nie
zawiera substancji konserwujących, aromatów ani żadnych wzmacniaczy smaku.
Produkt wyłącznie z polskich pomidorów.
Sam
Keczup natomiast ma przecierową, gęstą konsystencję, głęboki kolor, smakuje jak
domowy sos pomidorowy ma bardzo wyrazisty smak. Jest naprawdę bardzo
dobry i zupełnie inny od ketchupów dostępnych na rynku m.in. pod względem
smaku, koloru, konsystencji. Jest naturalny, domowy i faktycznie przypomina
smak z dzieciństwa. Obydwie wersje ketchupu czyli pikantna i łagodna są bardzo smaczne, ale ja
osobiście wolę łagodniejsze smaki więc bardziej odpowiada mi łagodna wersja.
Natomiast
moi znajomi i rodzina którzy mieli okazję przetestować u mnie ketchup
Miedzychód byli pozytywnie zaskoczeni smakiem, konsystencją oraz składem. Wielu
z nich deklarowało chęć zakupu. Moja paczka rozeszła się bardzo szybko ponieważ
miałam wiele osób do testowania. Podsumowując dla mnie
rewelacja i czystym sumieniem mogę Wam polecić Ketchup Międzychód.
Faktycznie tak jest, ketchup Międzychód jest rewelacyjny, naturalny bez żadnych wzmacniaczy smaku. Dla mnie numer jeden na rynku! :) Muszę przyznać, że nie tylko ketchup jest dobrej jakości ale inne ich produkty są równie dobre bo miałam okazję je spróbować :)
OdpowiedzUsuń#kultowysmak, #smakdziecinstwa, #TwojMiedzychod, #niemajakdawniej, #ILoveKetchupMiedzychod