Pączki z serem - 5 minutowe!

17:24 Codzienność nasza 4 Comments


Mój dzisiejszy przepis nie jest zbyt zdrowy, ale w tym tygodniu wypada tłusty czwartek więc raczej każdy z nas sięgnie po pączka. Dlatego myślę, że takie domowe pączki to lepsze rozwiązanie. Przepis oczywiście jest bardzo szybki i łatwy - takie uwielbiam najbardziej. Pączki są miękkie, puszyste i oczywiście rozpływają się w ustach. 

Składniki:

2 serki homogenizowane
2 jajka
2 szklanki mąki pszennej
0,5 szklanki cukru pudru
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
1 litr oleju ( do smażenia )

Przygotowanie: 

Wszystkie składniki na pączki należy umieścić w misce i wymieszać, ciasto powinno być dość kleiste. W garnku należy rozgrzać olej - gdy będzie dobrze rozgrzany wystarczy odmierzyć małe porcje ciasta za pomocą małej łyżeczki i umieścić w garnku. Aby ciasto łatwiej odchodziło od łyżeczki należy ją zamoczyć w oleju przed nabraniem na nią ciasta. Pączki należy smażyć na złoty kolor z obu stron. Po wyciągnięciu pączków z garnka wystarczy położyć je na papierowy ręcznik, by odsączyć je z tłuszczu. Wystudzone pączki można posypać cukrem pudrem lub wersja bardziej kaloryczna - pączki polane czekoladą. 

Uwierzcie mi są pyszne i szybkie w wykonaniu - to tylko 5 minut!


Smacznego!

4 komentarze:

  1. ...a co mi tam kalorie ,jutro wypróbuję tenże przepis!

    OdpowiedzUsuń
  2. ...a co mi tam kalorie ,jutro wypróbuję tenże przepis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pączki są bardzo dobre, a przede wszystkim szybkie do wykonania:)

      Usuń
  3. Przetestowałem dzisiaj, potwierdzam przepis ok. Nie wyszły mi co prawda idealnie okrągłe jak na zdjęciach ale są ok.

    OdpowiedzUsuń