Pianka czekoladowa z likierem

17:08 Codzienność nasza 0 Comments

U nas dzisiaj słodko i czekoladowo od samego rana, dlatego przygotowałam dla Was przepis na piankę czekoladową z likierem Dalkowski.  Dzisiaj króluje u nas pianka i ciasteczka czekoladowe na które może jeszcze dzisiaj uda mi się wrzucić Wam przepis. Ciasteczka robi się zaledwie 10 minut.

Pianka czekoladowa z likierem


Składniki:

2 tabliczki czekolady
2 łyżki kawy rozpuszczalnej
5 łyżek wody
5 jajek
4 łyżki cukru wanilinowego
kieliszek likieru waniliowego Dalkowski
1/2 szklanki śmietany kremówki

Przygotowanie:

Rozpuścić czekoladę i kawę w ugotowanej gorącej wodzie. Utrzeć żółtka z cukrem wanilinowym, dodać likier o smaku waniliowym Dalkowski i rozpuszczoną czekoladę, ucierać na jednolitą masę. Następnie ubić śmietanę kremówkę i dodać do masy czekoladowej. Ubić białka i pianę wymieszać z przygotowaną masą. Czekoladową piankę wlać do szklanych salaterek i wstawić do lodówki na około 2 godziny.

Smacznego!


Jeśli przeczytaliście mój post i choć trochę spodobał się Wam mój przepis, zostawcie po sobie komentarz - będzie mi bardzo miło! ;)

0 komentarze: