Olejek do ust - letni hit czy kit?

15:07 Codzienność nasza 11 Comments

Kolejny sprawdzony i przetestowany przeze mnie kosmetyk firmy Eveline Cosmetics to olejek do ust Precious Oils Lip Elixir 8 w 1. Jak dla mnie jest to strzał w dziesiątkę na letnie, słoneczne dni. 

Kilka słów od producenta:

Nawilżający olejek do ust w formie błyszczyka, który łączy moc wyjątkowo skutecznych olejków (arganowego, kokosowego, awokado, z oliwek, Inca Inchi) z kolagenem właściwościach powiększających usta. Eliksir doskonale odżywia, nawilża i zmiękcza usta poprawiając ich ukrwienie. Odmładza je spłycając już istniejące zmarszczki i zapobiega powstawaniu kolejnych, neutralizuje wolne rodniki, wspomaga odnowę komórek. Chroni skórę ust przed niską temperaturą, słońcem i wiatrem. Polecany do suchych i spierzchniętych ust. Delikatna konsystencja, owocowy zapach i subtelny kolor - zapewnia uczucie komfortu przez cały dzień. 


Moja opinia:

Olejek do ust jest w formie błyszczyka z aplikatorem, który świetnie sprawdza się podczas nakładania olejku na usta. Konsystencja jest idealnie gęsta dzięki czemu dobrze rozprowadza się na ustach i ich nie skleja. Do testowania otrzymałam odcień numer 02 Cranberry - kolor jest bardzo delikatny wręcz przeźroczysty, świetnie podkreśla naturalny kolor ust. Zapach olejku jest delikatnie słodki, owocowy, wyczuwalna jest żurawina czyli zapach idealny na lato. Błyszczyk dobrze nawilża i zmiękcza usta podczas letnich, słonecznych dni. Osobiście stosowałam go kilka razy dziennie dzięki czemu usta były dobrze nawilżone i gładkie wiec sprawdził się idealnie. Dla mnie jest to mały hit tego lata : )

Cena: ok. 18 zł
Więcej kosmetyków firmy Eveline Cosmetics znajdziecie na ich stronie.





11 komentarzy: