Academy of Beauty

20:27 Codzienność nasza 10 Comments

Ostatnią sobotę października spędziłam na spotkaniu blogerów Academy of Beauty w Chrzanowie, które odbyło się w Cafe Magia. 





Na spotkaniu mieliśmy okazję posłuchać ciekawych informacji na temat lakierów hybrydowych  nowej firmy Vasco Gel Polish oraz zobaczyć całą kolorystykę, począwszy od delikatnych pasteli przez  klasyczne czerwienie, po mocno połyskujące brokaty.



Od firmy otrzymałam do przetestowania zestaw świeżutkich i pięknych lakierów, kolorki które wybrałam możecie zobaczyć poniżej.


034 - Marines
036 - Navy Blue 
100 - Glamour
102 - Red Wine

Lakiery Vasco Gel Polish zdążyłam już przetestować więc niebawem zdradzę Wam moją opinię na ich temat.

Na spotkaniu mieliśmy też okazję zobaczyć makijaż, który wykonała Natalia z Centrum Stylu z udziałem kosmetyków firmy Deborah Milano, Catrice Cosmetics oraz Essence.

Poniżej upominki, które przywiozłam ze spotkania.














Na spotkaniu miałam okazję zobaczyć się z osobami z którymi już wcześniej utrzymywałam kontakt, jak również miałam przyjemność poznać nowe osoby, które znałam tylko z wirtualnego świata :) 

Kerli - Kinga Kerth
Centrum Stylu
Interendo
Niedokońca Kosmetycznie
Pseutonim
Twoje Źródło Urody

Zajrzyjcie do nich bo warto! :)



Sponsorzy spotkania:


Kerli - Kinga KerthCentrum Stylu - jeszcze raz dziękuję za zaproszenie! Było cudownie! Cieszę się, że ten dzień spędziłam w tak miłym i wspaniałym towarzystwie.

10 komentarzy:

  1. Miło było Cię znowu zobaczyć ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie spotkania, można wiele się dowiedzieć i poznać wspaniałe osoby :) JA sama niedawno brałam udział w takim spotkaniu i wiele ono dla mnie znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, spotkania blogerskie są rewelacyjne!
      Ludzie na spotkaniu w Chrzanowie byli cudowni :)

      Usuń
  3. super że takie wydarzenia są organizowane, z chęcią bym się przyłączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  5. To spotkanie z pewnością zaowocowało zdobyciem ogromnej wiedzy o kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny jest ten wpis

    OdpowiedzUsuń