Vasco Gel Polish

11:13 Codzienność nasza 5 Comments

Dzisiejszy post zacznę od tego o czym chyba już wszyscy wiedzą, że manicure hybrydowy to bardzo wygodny sposób na utrzymanie pięknych i zadbanych paznokci. Jeśli nie macie czasu malować paznokci co drugi dzień i często myjecie naczynia czy robicie ręczne pranie to polecam Wam hybrydy. Jako mama dwóch córek nie mam czasu, aby co drugi dzień malować paznokcie więc hybrydy to dla mnie wręcz idealne rozwiązanie.

Od kilku miesięcy stosuję produkty firmy Vasco więc już najwyższy czas na recenzję lakierów hybrydowych Vasco Gel Polish, które otrzymałam na spotkaniu Academy of Beauty w Chrzanowie. O spotkaniu możecie przeczytać TU :)

Na spotkaniu mieliśmy okazję poznać nowe lakiery hybrydowe oraz zobaczyć ich całą kolorystykę, począwszy od delikatnych pasteli przez klasyczne czerwienie, po mocno połyskujące brokaty.


Na spotkaniu otrzymałam do przetestowania cleaner, remover, bazę Elastic oraz Top No Wipe, a także zestaw świeżutkich i pięknych lakierów, kolorki które wybrałam możecie zobaczyć poniżej:


034 - Marines
036 - Navy Blue 
100 - Glamour
102 - Red Wine

Lakiery Vasco Gel Polish zdążyłam już wielokrotnie przetestować zarówno na sobie jak i na moich bliskich więc chętnie podzielę się z Wami moją opinią na ich temat.


Już jedna warstwa lakieru bardzo ładnie kryje paznokieć i nic nie przebija, jednak dla podbicia koloru ja nakładam drugą warstwę. Lakiery na płytce paznokcia bardzo łatwo się rozprowadzają, a to wszystko dzieki dość szerokiemu i gęstemu pedzelkowi. Z łatwością dojedziemy nim aż po same skórki. Ważnym aspektem jest to, iż lakiery od Vasco nie ścieraja się na końcówkach paznokci i utrzymuje się bez problemu do ok. 3 tygodni.


Lakier w odcieniu 102 czyli Red Wine jest jednym z moich ulubionych z tego zestawu. Kolor czerwonego wina to jeden z najpiękniejszych i eleganckich odcieni. Niby bardzo klasyczny, a jednak ma w sobie coś wyjątkowego i specjalnego. Dodatkowo w połączeniu z odcieniem 100 czyli Glamour świetnie się prezentuje.

Baza Elastic jest dość gęsta, dzięki czemu nie spływa z płytki, nie marszczy się podczas utwardzania w lampie i co najważniejsze utwardza się bardzo dobrze. Top no wipe bardzo ładnie błyszczy na paznokciach i daje rewelacyjny połysk, jest bardzo lśniący. Przy nakładaniu topu nie ma żadnych problemów, a dodatkowym jego atutem jest to, iż nie trzeba przecierać go odtłuszczaczem przez co możemy zaoszczędzić trochę czasu. Jak dla mnie top od Vasco jest na tą chwilę na pierwszym miejscu.

Jeśli chcecie zobaczyć całą gamę kolorystyczna lakierów hybrydowych zapraszam Was na stronę sklepu http://vasco-nails.com/pl/ . Cena za 6 ml buteleczkę 24,90.


Dajcie znać czy korzystacie z lakierów od Vasco i jakie są Wasze odczucia, no i oczywiście jakie macie swoje ulubione kolorki.

Miłego dnia!!!!


5 komentarzy: