To będzie WYJĄTKOWY ROK!

13:00 Codzienność nasza 2 Comments

Przez ostatni czas mój blog został trochę odstawiony na boczny tor w związku z tym, iż pojawiło się w naszym życiu kilka zmian i dodatkowych tematów takich jak plamica Schoenleina - Henocha, która dopadła moją 2 letnią córkę, zmiana mojego miejsca zatrudnienia po około 15 latach. Dlatego też, chciałabym ruszyć już od dzisiaj pełną parą, aby w grudniu powiedzieć z dumą, że to był WYJĄTKOWY ROK!

Natomiast dzisiaj chciałabym Wam króciutko opisać część moich blogowych planów na ten WYJĄTKOWY ROK! Pod tym hasłem kryje się fantastyczna akcja w której z wielką przyjemnością biorę udział. Jest to akcja dla blogerów i vlogerów, którą stworzył Michał z bloga Twoje Źródło Urody. 


W akcji udział biorą fantastyczne osoby:

                                                 no i oczywiście JA Codzienność nasza ;)


Cała akcja polega na tym, iż przez najbliższe 12 miesięcy zarówno ja, jak i osoby, z wyżej wymienionych blogów przynajmniej raz w miesiącu stworzą jeden post lub film związany z tematem miesiąca. W tym miesiącu wszyscy uczestnicy zmierzą się z tematem made with love natomiast tematy na pozostałe miesiące przeczytacie poniżej:

Marzec – fresh & green
Kwiecień – breakfast to bed
Maj - you are my inspiration
Czerwiec – the taste of summer
Lipiec - together is better
Sierpień – queen of the night
Wrzesień – I love honey
Październik – sweet and warm experiences
Listopad – remember me
Grudzień – make a wish
Styczeń – make cookies not war

Temat danego miesiąca to tylko ogólna wskazówka do stworzenia wpisu lub filmu. Temat ten może być inspiracją do stworzenia materiału o jakiejkolwiek tematyce m.in: kulinarnej, urodowej, modowej czyli wszystko to co nam w duszy, a może w sercu gra.

To tylko część moich planów na ten rok natomiast kolejne plany zdradzę Wam już niebawem.
O swoich wpisach oraz o wpisach innych uczestników akcji będę informowała Was na bieżąco!

P.S To musi być WYJĄTKOWY ROK! ❤

Miłego dnia!


2 komentarze:

  1. bardzo się cieszę, że jesteś z nami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Michał!
      Teraz wspólnie z moimi córkami zastanawiamy się nad tematem miesiąca i starsza córka mówi: mamo zróbmy sushi, które wszyscy kochamy :)
      Muszę to dobrze przemyśleć bo nigdy sama nie robiłam sushi ;)

      Usuń