Testowanie kosmetyków EVELINE Cometics

09:29 Codzienność nasza 2 Comments

W grudniu spotkała mnie miła niespodzianka ponieważ zostałam wybrana do testowania kosmetyków marki EVELINE Cometics, w styczniu postaram się opisać Wam wszystkie kosmetyki, które otrzymałam. Są to kosmetyki do codziennej pielęgnacji jak i makijażu. 





Eveline Cosmetics  dostarczyło mi kilka nowości i perełek których recenzjami będę się z Wami dzielić już w styczniu, ponieważ zdążyłam już je spokojnie przetestować :)



Do testów dostałam:

-  Luksusowy jedwab do ciała BODY GLAM ARGAN

-  CC cream kompleksowy krem rozświetlający 8w1 

-  Korektor kryjąco - rozświetlający z olejkiem arganowym 8w1

-  Pomadkę ultra - nawilżają Aqua Platinum 

- Luksusową szminkę 3w1 Colour Celebrities 

- Lakier do paznokci Color edition nr 911 

- Lakier do paznokci Color edition nr 917


Już wkrótce pierwsze recenzje!!! :)

A Wy używacie kosmetyków EVELINE Cometic?

2 komentarze:

  1. Ja lubię korzystać z lakierów hybrydowych ze względu na ich trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie skorzystam z tego produktu. Super wpis

    OdpowiedzUsuń