Głodni Zmian spotkali się w Warszawie

13:27 Codzienność nasza 3 Comments

W piątek wróciłam z 2-dniowego spotkania Rodzice dla Zdrowia, które odbyło się w Warszawie. Na spotkaniu tym, zostało omówionych kilka tematów m.in: nowa książeczka zdrowia dziecka, jej wady i zalety, a także działania, które wspomogą akcję GŁODNI ZMIAN. Podsumowane zostały także działania za poprzedni rok oraz omówione zadania do wykonania w 2016 roku. Świętowaliśmy też pierwsze urodziny Głodnych Zmian oraz braliśmy udział w warsztatach kulinarnych w szkole gotowania Little Chef.


Celem akcji GŁODNI ZMIAN jest wprowadzenie porad dietetycznych finansowanych przez NFZ dla kobiet w ciąży i rodziców dzieci do 3-go roku życia. 

Dlatego, też zachęcam Was do wypełnienia e-petycji. Ja już swoją wypełniłam!!! Kto z Was jeszcze nie miał okazji wypełnić e-petycji to do dzieła! Zobacz jak mało czasu zajmuje jej wypełnienie!


Proszę Was, aby w rubryce Skąd się Pan/Pani dowiedział/a o e-petycji? wpisać nazwę mojego bloga - Codzienność Nasza.


Na naszym Instagramie znajdziecie więcej zdjęć z tego spotkania https://www.instagram.com/codziennosc_nasza/, a już niedługo będę miała dla Was niespodziankę.

Proszę udostępnij mój post! Pamiętaj, że razem możemy zebrać więcej podpisów pod e-petycją :) 

3 komentarze:

  1. Fajnie było! Oby była okazja do kolejnych spotkań z Głodnymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie jeszcze nie jedna okazja abyśmy się wszyscy spotkali 😘

      Usuń
  2. :D wszystko co dobre, szybko się kończy! A zobaczymy się na pewno jeszcze nie raz :*

    OdpowiedzUsuń