Pędzelek do malowania kresek Nanshy

19:15 Codzienność nasza 4 Comments

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję pędzelka do malowania kresek firmy Nanshy, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w Chrzanowie. O spotkaniu możecie przeczytać TU :)


 Kilka słów na temat pędzelka od producenta:

Pędzel do malowania kresek pozwala na tworzenie precyzyjnych linii eyelinerem. Doskonale współgra z kosmetykami kremowymi, płynnymi jak i w żelu. Zastosowana zgięta skuwka, pomaga przy manewrowaniu na powiece. Idealny do nauki zdobień. Sprężyste, syntetyczne włosie idealnie dopasowuje się do powieki. Trzonek w kolorze bieli o perłowym wykończeniu, prezentuje się bardzo oryginalnie. Wykonany został z ogromną dbałością o detale, przez co posłuży przez długi czas. Stworzy linie dłuższe i krótsze, cienkie oraz grube. Pędzel sprawdzi się nawet w najmniej doświadczonych rękach.


Pędzelek ten otrzymałam w białym woreczku, co zwróciło moją szczególną uwagę. Niby proste opakowanie ale bardzo urocze. Pędzelek charakteryzuje się załamaną końcówką oraz posiada drewnianą białą rączkę z wyeksponowanymi detalami. Włosie pędzelka bardzo miłe w dotyku, dobrze się domywa. Pędzelek dość łatwy w obsłudze, dlatego też nadaje się dla początkujących ;) W prosty i łatwy sposób możemy namalować zarówno cieniutkie kreski, jak i te trochę grubsze. Pędzelek firmy Nanshy wykonany jest bardzo ładnie, estetycznie i starannie. 


Poniżej zdjęcia na których możecie zobaczyć kreski wykonane przy użyciu właśnie tego pędzelka. Zdjęcia makijażu słabej jakości, jednak mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;) Makijaż wykonała niezastąpiona Ewa Kapusta :)


4 komentarze: