Perfum Nicole 101

10:01 Codzienność nasza 4 Comments

Dzięki uprzejmości Trusted Cosmetics otrzymałam od firmy Nicole Cosmetics perfum do przetestowania. Perfum, który otrzymałam  jest w szklanej butelce z atomizerem o pojemności 30 ml. Butelka jest bardzo praktyczna i wygodna, idealna do torebki. Wykonana z solidnego i dość grubego szkła.
Wybrałam do testowania perfum Nicole 101 jest to esencja zapachowa, w której łączy się: konwalia, mandarynka, białe piżmo, czerwona pomarańcza, drzewo sandałowe, różowy grejpfrut, wanilia, różana esencja, szara ambra. Jak tylko otrzymałam ten perfum pomyślałam, że to Cacharel Amor Amor...zaczęłam sprawdzać, szukać i się okazało, że mam rację :)
Nicole 101 to odpowiednik Cacharel Amor Amor - delikatnie słodki zapach, niebanalny i nieprzewidywalny, a zarazem trwały. Zapach ten sprawi, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo. Poprawi humor nawet w szare jesienne dni.

Kilka słów o firmie:

NICOLE Cosmetics to marka oferująca unikatową linię perfum i wód toaletowych, a także najwyższej jakości produkty do stylizacji paznokci. Szeroka gama męskich i damskich zapachów cieszy się dużym zainteresowaniem na rynkach Europejskich. Komponenty z których tworzone są zapachy Nicole, to oryginalne francuskie esencje. Wszystkie produkty Nicole przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty, w tym IFRA.



Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe. Więcej zapachów i informacji znajdziecie w sklepie Nicole Cosmetics.



4 komentarze: